فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

روانشناسان همواره در حال تحقیق درباره چگونگی ایجاد حس خرید در دل مردم هستند. روزانه با انجام آزمایش های مختلف آنان به این نتجیه رسیده اند که عوامل فروش در بیشتر افراد ثابت است. با پیدا کردن این عوامل فروش شما می توانید کسب و کارتان را هر روز موفق تر از دیروز کنید، سود کسب و کارتان را بالا ببرید، مخاطبان بیشتری را جذب کنید و همین طور مردم را عاشق برند خود کنید. با رعایت کردن این عوامل روانشناختی، شما دیگر نگران فروش نخواهید بود و با گذشت زمان لیست مشتریان خود را به میلیون ها نفر خواهید رساند.

این عوامل در حالی که ساده هستند بسیار کاربردی اند. دلیل اینکه خیلی از کسب و کار های امروز موفق نمی شوند این است که، آن ها فریب سادگی این عوامل را می خورند. پس از این لحظه به بعد با ما همراه باشید و به خوبی این موارد را به ذهن بسپارید.

5 محرک خرید از نظر روانشناسان

هدیه، رایگان، تخفیف و …

مخاطبان خود را با داده یک چیز رایگان تحریک کنید. به عنوان مثال فرض کنید شما به کاربران خود 20 درصد تخفیف داده اید. در این صورت مخاطبان نه تنها از شما خرید می کنند، بلکه سعی می کنند میزان خرید خود را نیز بالا تر ببرند. یکی از دلایلی که مخاطبان با دادن تخفیف به آن ها تحریک به خرید می شوند این است که، به طور کلی ناخودآگاه انسان دوست ندارد فرصت هایی که در اختیار دارد را از دست بدهد. پس به همین دلیل شروع به خرید کردن می کند.

یکی دیگر از دلایلی که آن ها دوست دارند بیشتر از شما خرید کنند این است که، انسان عاشق این هستند که از فرصتی که در اختیار دارند نهایت استفاده را بکنند.

دلیل دیگری تحریک مخاطبان با هدیه دادن به آن ها بسیار مفید است این است که، اگر شما به کاربری که انتظارش را ندارد 20 درصد تخفیف بدهید، به طور کلی او حس دوستی بیشتری در دلش با کسب و کار شما به وجود می آید. در سال 1976 یکی از روانشناسان تحقیقی انجام داد. او به 600 نفر از افرادی که غریبه بود اند، ایمیل تبریک سال نو به همراه عکس خانوادگیش را فرستاد. تعداد 200 نفر از این افراد با وجود اینکه هیچ شناختی از او نداشتند، در سال بعد سال نو را به او تبریک گفتند. انسان همیشه با جبران تلاش و لطف دیگران ارضا می شود.

 

همچنین لازم به ذکر است برای خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتورمد مراجعه نمایید ، و برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

5 محرک خرید از نظر روانشناسان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی