فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که برای روز ولنتاین کلی برنامه ریزی کرده اید اما نمی دانید کجا بروید؟این مقاله می تواند کمکتان کند پس با ما همراه باشید.

رستوران:

یک رستوران یا کافه ی مناسب پیدا کنید و از آن ها بخواهید تا میزی را برای شما رزرو کنند.می توانید به سلیقه ی خود از آن ها بخواهید میزتان را تزیین کنند یا خودتان دست به کار شوید و میز ولنتاین خود را برای یک شب هیجان انگیز آماده کنید.

یک سفر رومانتیک روی آب:

امیدوارم در منطقه ای زندگی کنید که به دریا یا دریاچه نزدیک باشید تا بتوانید از امکانات کشتی و قایق های تفریحی بهره مند شوید اما اگر هم اینطور نیست،اصلا نگران نباشید.می توانید عشق خودتان را به یک سفر کوتاه دعوت کنید و شب ولنتاین خود را با آرامش آب های دریا جشن بگیرید.شک نکنید این ایده ی منحصر به فردیست.

روز ولنتاین کجا بریم؟

سفر:

هیجان انگیزتر از یک سفر دو نفره آن هم در شب عشق نیست.شما می توانید چند روز یا هفته ای را مرخصی بگیرید و همراه با یارتان به یک سفر ایده آل و دوست داشتنی بروید و مدتی را به دور از زندگی شهری زندگی کنید تا آرامش زندگی در طبیعت را تجربه کنید.اگر شما به سفر کردن علاقه دارید اما وقت کافی ندارید که به آن اختصاص دهید،می توانید به یک سفر کوتاه مدت یک روزه یا دو روزه بروید.می توانید شب ولنتاینتان را در کویر،جنگل و کنار دریا بگذرانید.

سینما:

اگر اهل فیلم دیدن هستید،پیشنهاد می کنیم دو بلیط سینما بخرید و فیلم مورد علاقه آنان را در کنار هم ببینید. می توانید به سینماهای خصوصی که امکان پخش فیلم مورد نظر شما را دارد،بروید و یک فیلم عاشقانه مورد علاقه ی جفتتان را تماشا کنید و شب به یادماندنی را برای هم بسازید.فیلم های کلاسیک پیشنهاد خوبیست برای تجربه ی یک شب فراموش نشدنی،از دستشان ندهید!

 

همچنین لازم به ذکر است برای خرید بدلیجات می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید ، و برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

روز ولنتاین کجا بریم؟

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی