فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گردنبند هدیه ولنتاین

گردنبند سبک برای هدیه ولنتاین جزو بهترین هدیه برای یک روز خاطره انگیز می باشد که آقایان می توانند با استفاده از برخی نکات این هدیه زیبا را فراهم کنند. برای دادن هدیه ای ارزنده به ویژه گردنبند سبک برای این روز مهم چند نکته بسیار مهم وجود دارد. این نکات برای هر فرد متفاوت می باشد و لازمه دانستن و درک آن ها آشنایی با خصوصیات فردی اون اشخاص است. سبک طراحی و ساخت انواع گردنبند سبک متفاوت می باشد و هر شخصی یک سبک و زیبایی را می پسندد پس با دقت راجب سلایق و علاقه های هر فرد می توان برای آن هدیه ای جذاب برای یک روز به یاد ماندنی خریداری نمود.

این نکات مهم به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

گردنبند سبک برای خانم های ساده پوش

برخی از افراد برای آراستگی خود به دنبال سبک های از زیورآلات هستند که دارای زرق و برق نباشد همچنین در ساختار خود دارای تراش های و نگین های زیاد نباشد. به همین علت برای انتخاب و خرید هدیه برای چنین افرادی ابتدا باید به ظاهر این گردنبند سبک توجه نمود که دارای سادگی جذابی در ظاهر خود باشد و در عین سادگی با مخاطب ارتباط برقرار کند. اغلب این افراد که ساده پوش هستند از داشتن نگین بر روی زیورآلات خود خوششان نمی آید در صورت داشتن نگین نیز آن هایی را می پسندند که دارای یک نگین بزرگ بر روی پلاک گردنبند ساده می باشد.

گردنبند استیل اسپرت کد SG 2014

این گردنبند ساده برای روز ولنتاین در بسته بندی های زیبا و خاص وجود دارند در انتخاب بسته بندی این محصولات نیز باید ساده ترین و معمولی ترین نوع بسته بندی را انتخاب نمود تا مورد پسند افرادی شود که عاشق ساده پوشی هستند.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گردنبند سبک برای هدیه ولنتاین

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست شیک برای لباس مشکی

چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟ این سوالی ست که ممکن است برای علاقه مندان به بدلیجات و اکسسوری های گوناگون پیش بی آید و جواب ان را ندانند. در واقع در استفاده از نیم ست بدل باید به این نکته توجه کرد که در استفاده در میهمانی ها با لباس و پوشش ما هماهنگی داشته باشد. هم چنین باعث شود تا ظاهر لباس ما جذاب تر شده و جلوه بیش تری پیدا کند. در این مقاله سعی در آن می شود تا علاقه مندان به مد و بدلیجات به ویژه نیم ست را بیش تر با این هماهنگی ها و ترکیبات آشنا کنیم.

نیم ست شیک نقره ای

این دسته از نیم ست در واقع بیش ترین جلوه را در لباس های مشکی ایجاد می کند و باعث شکوه و زیبایی ظاهری فرد می شود. در واقع نیم ست شیک نقره ای در زمینه مشکی باعث دیده شدن می شود و گزینه بسیار مناسبی در استفاده با لباس مشکی نسبت به سایر نیم ست شیک می باشد. زیبا ترین حالت این نیم ست شیک نقره ای به دو صورت نمایان است:

نیم ست شیک نقره ای با لباس شب

در اکثر لباس شب ها یقه ها باز می باشند اما امروزه آن چه که مد روز شده لباس شب هایی با یقه بسته و آستین دار است که در جای خود جذابیت خاصی را به دنبال دارد. یقه های بسته مناسب ترین یقه برای استفاده از نیم ست نقره ای می باشد که خود را بیش تر در معرض دید قرار می دهد و شکیل بودن خود را نشان می دهد. نیم ست شیک نقره ای از نوع نگین دار بهترین نوع نیم ست شیک نقره ای برای هماهنگ کردن با لباس شب مشکی می باشد زیرا هر چه براقیت و ظرافت در آرگونومی ساخت این اکسسوری شکیل به کار رفته به صورت وضوح کامل نمایان می شود.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

چگونه با نیم ست شیک به لباس مشکی جلوه ببخشیم؟

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب برای مخاطبان سنین مختلف وجود دارد که هر کدام به نوبه خود دارای انواع طرح و نوع آرگونومی ساختار می باشد. امروزه برای جلوه بیش تر ظاهر هر شخص به دنبال گردنبند ایپرت خاص و به روز می باشد که هم در زیبایی و وقار نقش داشته و هم جدید ترین نوع خود را داشته باشد.

در سال های اخیر بدلیجات در بین مردم توانسته جایگاه خود را پیدا کند و از محبوبیت خاصی برخوردار شود به خصوص گردنبند اسپرت که در بین تمامی سنین طرفدار داشته و در هر میهمانی و جشن و مجلس حتی در استفاده روزمره نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مدل های موجود و پر طرفدار از گردنبند اسپرت و جذاب عبارتند از:

ست های مخصوص گردنبند اسپرت و جذاب

در این گروه از گردنبند اسپرت و جذاب سبک های ساده وشیک به کار رفته است. شکل ظاهری آن ها به صورت دو عدد پلاک که با یک زنجیر آویزان است می باشد که با توجه به آرگونومی خاص آن در وهله اول هر فردی را دچار شگفتی و حیرت می کند. یکی از زیباترین و به روز ترین گردنبند اسپرت و جذاب در زیر آمده است.

ست های گردنبند اسپرت و جذاب مخصوص آرایشگر ها

گردنبند اسپرت و جذاب در ست های مختلف اغلب با نوعی هماهنگی با کار افراد طراحی و ساخته می شود که در این گروه از گردنبند های مخصوص آرایشگرها به شکل پلاکی از شونه و قیچی به سادگی و زیبایی تمام جلوه می دهد. این دسته از گردنبند ها برای شغل آرایشگری می باشد اما ممکن است شخصی از ترکیب ساخت زیبایی این گردنبند اسپرت خوشش بیاید و آن را انتخاب کند.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

چند مدل گردنبند اسپرت و جذاب

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

خرید نیم ست ارزان مناسب روز مادر

راهنمای خرید نیم ست ارزان برای روز مادر به شما کمک می کند تا با اطلاعات بیش تر و دانستن برخی نکات یک هدیه زیبا برای روز زن و روز مادر انتخاب و خریداری نمایید. نیم ست ها از لحاظ آرگونومی به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام به نوبه خود برای یک سری افراد مناسب است.

نکات مورد بحث در مورد خرید نیم ست ارزان برای روز مادر در مورد فرم صورت افراد و طرز آرایش موهای آن ها و نوع پوشش آن ها می باشد البته نوع مصرف آن که مناسب چه نوع مکانی است نیز نکته بسیار مهمی خواهد بود که باید در مورد آن بحث شود. از آن جایی که امروزه استفاده از بدلیجات شیک برای تمامی افراد امری عادی تلقی شده پس خرید نیم ست  می تواند یک هدیه ارزنده برای روز مادر و روز زن باشد.

خرید نیم ست ارزان بر اساس آناتومی صورت برای روز مادر

هر فردی متناسب با نوع آناتومی صورت خود باید بدلیجات مورد استفاده خود را هماهنگ کند تا حالتی زیبا را به ظاهر آن ببخشد. برای مخاطبینی که به دنبال موردی خاص برای هدیه روز زن و روز مادر هستند می توان گفت خرید نیم ست می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که نیم ست ارزان هم محبوبیت در بین تمامی افراد دارد هم دارای تنوع بسیار بوده که برای هر فردی مناسب است هم قیمتی مقرون به صرفه داشته که همه افراد توانایی خرید آن را دارند.

 

ادامه مطلب در لینک زیر:

راهنمای خرید نیم ست ارزان برای روز مادر

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گوشواره میخی

گوشواره بدل میخی از سری گوشواره هایی بوده که به دلیل آسان بودن استفاده و ساده بودن ساختار دارای شهرت بسیاری است و در استفاده روزانه و دائمی مورد بسیار مناسب می باشد. این اکسسوری بی نظیر شامل دسته بندی های زیبایی بوده که در هر زمینه استفاده می شود ساختار آن شامل یک قطعه تزیینی و یک میخ که در پشت گوشواره قرار دارد و داخل سوراخ گوش رفته و با قفل در جای خود ثابت می شود. این گوشواره در نیم ست های زیبا نیز وجود دارد و در مدل های ساده تر برای ست کردن در ترکیب لباس های اسپرت و فانتزی کاربرد زیادی دارد. گوشواره بدل میخی به چند دسته تقسیم می شود:

گوشواره بدل میخی نگین

این گوشواره بی نظیر دارای ساختاری بسیار ساده و در عین حال شیک می باشد. در ساختار آن نگین های ریزی به کار رفته اما ممکن است در انواع دیگر یک نگین بزرگ تشکیل دهنده کل ساختار گوشواره باشد. در این صورت طیفی از رنگ های مختلف شامل این نگین های بی نظیر می شوند. در انواع دیگر که نگین در ساختار خود انگشتر وجود دارد به این شکل است که طرحی از یک شیء با طرحی زیبا این گوشواره را تشکیل می دهد که دارای چند نگین می باشد در برخی قسمت های ان این نگین ها به صورت نامنظم کار شده اند و در برخی دیگر ی نظم خاص و ساختار خاصی در بین این نگین ها قرار دارد. رنگ این اکسسوری شکیل سفید و طلایی می باشد اما بیش تر در رنگ سفید مورد پسند قرار می گیرد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گوشواره بدل میخی

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

بدلیجات اروپایی

بدلیجات همیشه به روز جزو آن دسته از اکسسوری ها می باشند که روزانه براساس تقاضای افراد بر طرح ها و مدل های آن ها افزوده می شود. هر چه افراد به سمت یک بدلیجات بیش تر سوق پیدا کنند و تقاضای بیش تری را داشته باشند طراح ها نیز بیش تر به دنبال خلق طرح های جذاب تر می پردازند. این تنوع زیاد که مداوم وارد بازار می شود باعث به روز شدن این بدلیجات می شود که همواره نعدادی از انواع آن به صورت جدید مورد پسند افراد قرار می گیرد. این بدلیجات شامل چند دسته از محصولات می شوند که علاوه بر کیفیت تنوع بالایی را نیز دارا هستند این دسته بندی به شرح زیر می باشد.

گوشواره ها

در این دسته بندی به دو دسته از جذاب ترین و به روز ترین و پر کاربرد ترین بدلیجات مورد استفاده افراد اشاره می کنیم که دارای طرف داران زیادی بوده و برای استفاده مداوم و روزانه نیز کاربرد دارد.

گوشواره بخیه ای

این دسته از بدلیجات مدت کوتاهی بوده که وارد بازار شده است اما با توجه به این مدت کوتاه توانسته مخاطب های خود را در هر رده سنی پیدا کند. بر اساس همین مطلب این اکسسوری جزو بدلیجات به روز بوده که هم چنان در حال به روز شدت است. ساختار خاص و زیبای آن باعث شده تا برای هر فردی جذاب شود و در عین حال آن را خریداری کرده و در میهمانی های خاص خود از آن استفاده کند. این گوشواره های جذاب ساختاری طناب مانند دارند و به صورت رشته ای که قفل ندارد موجود هستند. به این شکل که به صورت سوزن نخ سوراخ های گوش را بخیه می کنند. استفاده از آن ها بسیار راحت بوده و از حساسیت کمی برخوردار است.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

بدلیجات همیشه به روز

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گوشواره های شیک

گوشواره شیک که امروزه روانه بازار شده است توانسته محبوبیت خاصی در بین افراد پیدا کند در این میان عروس خانم های سخت پسند را نیز از مجموعه ای از طرح ها و مدل های بی نظیر خود راضی نگه داشته به خصوص این که تنوع بسیاری دارند و هم چنین مشابه با نمونه های اصل و جواهرات می باشند. در سال های پیش استفاده از بدلیجات و اکسسوری ها برای عروس خانم ها امری بسیار غیر عادی تلقی می شد اما هم اکنون با گسترش زیورآلات بدل در این زمینه تلاش بیش تری شد تا عروس خانم ها متناسب با آرایش موهای خود از این اکسسوری شیک بهره بگیرند. دسته بندی این بدلیجات شیک که مناسب عروس خانم های با سلیقه می باشد به شرح زیر است.

گوشواره های شیک برای عروس خانم ها با موی باز

این گوشواره های بی نظیر در واقع در آرگونومی خاصی از نگین و تراش وجود دارند که در گونه های آویز جذابیت بیش تری به ظاهر این عروس های زیبا می بخشد. یکی از جذاب ترین مدل آرایش مو برای عروس خانم هایی که تمایل به سبک کلاسیک دارند و علاقه مند سادگی هستند مدل موی باز می باشد که هم به صورت صاف جلوه داشته هم با حالت فر وقار و شیک بودن را رقم می زند. در این نوع از مدل موها برای عروس خانم های زیبا بیش تر از گوشواره های بزرگ و آویز های بلند استفاده می شود که بر روی آن ها نگین های ریزی نمایان شده است.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

https://senatormode.com/blog/%da%af%d9%88%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b4%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b9%d8%b1%d9%88%d8%b3-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d9%87%d8%a7/

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

مراقبت از زیورآلات

روش های مراقبت از زیورآلات به ویژه زیورآلات استیل که در بین افراد طرف داران زیادی دارد باعث می شود که طول عمر اکسسوری مورد استفاده زیاد شود و هم چنین حالت اولیه خود را در استفاده مداوم از دست ندهد. این نکات در نگهداری زیورآلات بسیار ساده می باشد اما توجه نکردن به همین موارد ساده باعث از بین رفتن ظاهر زیبای اکسسوری ما شده و گاهی عوارض پوستی نیز به دنبال دارد. امروزه در بسیاری از کشور ها و در بین شمار زیادی از افراد اکسسوری های استیل مورد استفاده خانم های و آقایان جوان قرار گرفته و محبوبیت این جنس از بدلیجات بسیار گسترده شده است بنابراین در این جا با مطالعه این مقاله شما را در نگهداری و مراقبت درست از زیورآلات خود راهنمایی می کنیم.

روش های مراقبت از گوشواره

گوشواره ها دنیای بسیار زیبایی از تنوع و گوناگونی دارند و اکسسوری بی نظیر در جذابیت ظاهری افراد می باشند. هر گوشواره ای مناسب با نوعی آناتومی صورت است که افراد با استفاده از آن ها و ست کردن با انواع پوشش شیک بودن را برای خود رقم می زنند. در استفاده از اکسسوری های بدل این نکته بسیار مهم است که جنس این اکسسوری از چیست؟

در برخی از بدلیجات جنس بدنه به گونه ای می باشد که در تماس با آب و یا حتی عروق بدن به سرعت دچار تغییر می شوند. اما برخی دیگر کیفیت بهتری داشته و در تماس با آب نیز مشکلی پیش نمی آید. خانم ها در استفاده از این بدلیجات شکیل باید توجه داشته باشند که در هنگام رنگ کردن موی خود از این گوشواره استفاده نکنند و بعد از انجام رنگ کردن مو مجدد گوشواره را استفاده کنند. مواد شیمیایی موجود در رنگ موی خانم ها باعث تحلیل رفتن رنگ بدلیجات شده و این اکسسوری را دچار تغییر رنگ می کند.

زیورآلات

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

https://senatormode.com/blog/%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%db%8c%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84%d8%a7%d8%aa/

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

برترین گردنبند 2019

برترین گردنبند های موجود در سال 2019 به آن دسته از ها اختصاص یافته است که متقاضیان و طرف داران زیادی در بین افراد داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. این  گردنبند ها بر اساس سلیقه و آناتومی افراد انتخاب و مصرف می شوند.

در سال 2019 با آشنایی بیش تر خانم ها و آقایان با این اکسسوری زیبا بیش تر از قبل به این زیورآلات جذب شدند زیرا با گران شدن طلا و جواهرات برای آراستگی خود به دنبال محصولی مشابه برای استفاده در میهمانی ها و مجالس بودند. در سال های قبل مردم بر این باور بودند که استفاده از بدلیجات به نوعی باعث می شود تا سایر افراد آن ها را افرادی ناتوان از نظر مالی بدانند اما امروزه با تنوع بسیار این اکسسوری ها و مشابه بودن ارگونومی آن ها این افکار غلط از میان رفته و روز به روز بر طرف داران آن افزوده می شود. در ادامه با معرفی برترین نوع گردنبند ها و ساختار زیبای آن ها شما را بیش تر با این زیورآلات شکیل آشنا می کنیم.

گردنبند زیبای سنجاقک

این گردنبند بی نظیر ساخته شده از نمونه های ایتالیایی می باشد که ساختار آن شبیه یک سنجاقک زیباست که بر زنجیر این گردنبند سوار شده است. خاص بودن این گردنبند توانسته افراد زیادی از جمله دختران جوان را به خود جذب کند. اغلب دختران تمایل به ترکیب های اسپرت در پوشش و اکسسوری

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

https://senatormode.com/blog/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%a8%d9%86%d8%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2019/

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گردنبند رومانتویی استیل زنانه

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دختران جزو یکی از اکسسوری جدید است که به تازگی و در قرن اخیر در بین خانم ها رایج شده است. این زیورآلات بسیار شکیل باعث ایجاد ظاهری جذاب و در عین حال به روز در افراد با هر سلیقه و فرهنگی می شود. ارتفاع این محصول بی نظیر معمولا از سینه پایین تر است. رومانتویی استیل زنانه از روی نمونه های ایتالیایی خود ساخته شده است و برخی از آن ها از روی نمونه های زنجیر استیل مردانه الهام گرفته اند و برخی دیگر ساختار ساده تری دارند.

در ادامه ما قصد آن را داریم که با توضیحات راجب رومانتویی استیل زنانه شما را بیش تر با این بدلیجات زیبا آشنا کنیم.

انواع گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه

ارگونومی این زیورآلات شیک هر روزه در حال به روز شدن است و در واقع هیچ نگرانی از بابت جدید بودن طرح و رنگ آن وجود ندارد این محصولات به چند دسته تقسیم می شود:

گردنبند رومانتویی استیل کد RM 9010

گردنبند رومانتویی استیل زنانه و دخترانه مدل بافت

این اکسسوری های شیک به صورت واحد های کوچک در هم تنیده موجود می باشند...

ادامه مقاله در لینک زیر:

https://senatormode.com/blog/%da%af%d8%b1%d8%af%d9%86%d8%a8%d9%86%d8%af-%d8%b1%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86%d8%aa%d9%88%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

  • سناتور مد