فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی

۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گوشواره آویز

گوشواره آویز

گوشواره آویز جزو محصولات پر طرفدار می باشد که در گوناگونی طرح و مدل است و می تواند برای تمامی سلیقه ها مدلی شیک را داشته باشد. گوشواره آویز دارای دسته بندی گسترده ای است که شامل انواعی با ارتفاع بلند و کشیده است و برخی دیگر نیز به صورت کوتاه و جذاب مورد پسند قرار می گیرند. این گوشواره آویز در برخی از انواع خود نگین دارد و در برخی دیگر تراش باعث براقیت بیش تر آن شده است و جذابیت بسیاری را ایجاد نموده است.

در بیش تر مواقع می توان از این اکسسوری استفاده نمود چرا که باز و بسته کردن و اتصال آن به گوش بسیار راحت است و بنابراین دفعات استفاده از می تواند بسیار آسان باشد و مورد علاقه تعداد زیادی از بانوان باشد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گوشواره آویز

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گردنبند استیل مردانه

گردنبند استیل مردانه برترین و با کیفیت ترین اکسسوری موجود در بین مردان و پسران جوان می باشد که دامنه بسیار وسیعی از مدل ها و طرح های زیبا و خاص را شامل می شود و می توان آن به صورت مداوم و روزانه و یا در زمان رفتن به میهمانی استفاده نمود و از وجود آن بهره مند شد. این گردنبند استیل مردانه شامل نمونه هایی با رنگ های متنوع است و براساس سلیقه و یا رنگ پوست افراد انتخاب می شود و هر کدام نیز به حالتی از صورت و گردن میاید و می تواند با اندام متناسب با خود هماهنگ شود.

علاوه بر این مطالب گردنبند استیل مردانه مرغوب ترین جنس در بین بدلیجات روز دنیا می باشد که دارای مزیت های زیادی است و می تواند برای استفاده افراد مناسب باشد و در طول مصرف قادر به ارائه بهترین کارایی و قابلیت برای افراد می باشد. در طول زمان استفاده مردان از گردنبند های استیل بالا رفته و روی آوردن به این نوع اکسسوری شیک بیش تر شده است به همین منظور تنوع آن ها نیز بالا رفته و توانسته پاسخگوی نیاز های افراد مختلف باشد. برای اطلاع بیش تر در مورد این نوع زیورآلات و بدلیجات شکیل به ادامه مطالب توجه کنید.

ادامه مطالب در لینک زیر:

گردنبند استیل مردانه

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گردنبند طلایی

گردنبند طلایی

گردنبند طلایی محصولی خاص و زیبا از تولید کنندگان معروف و معتبر می باشد که بر گرفته از طرح های روز دنیا است و برای استفاده تمامی افراد ساخته شده است. این اکسسوری و زیورآلات شکیل دارای دسته بندی های زیادی می باشد که شامل انواع گوناگونی است و به صورت مردانه و زنانه جداسازی می شود. گردنبند طلایی ظرافت ها و زیبایی های خاصی دارد و می تواند برای ظاهر افراد جلوه خاصی را ایجاد سازد.

این محصول علاوه بر زیبایی دارای جنس های مختلف فلزات می باشد و به این طریق نیز دسته بندی جداگانه را شامل می گردد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گردنبند طلایی

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست دخترانه ظریف

نیم ست دخترانه ظریف یکی دیگر از کسسوری هایی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و افراد زیادی تمایل به استفاده از آن را دارند و می توانند به جای زیورآلات و جواهرات شیک و اصل از آن استفاده کنند زیرا ظاهری به مانند این نمونه های اصل داشته و جلوه بخشی آن نیز مانند نمونه های اصلی است. دختران جوان اغلب به نیم ست های ظریف علاقه مند هستند و تمایل دارند که ظاهری ساده و خاص را به خود ببخشند و با این ظاهر ساده نیز از بدلیجات و زیور آلات خاص و ظریف استفاده می کنند.

معمولا پوشش آنها نیز ساده و اسپرت است و برای هماهنگ کردن اکسسوری مورد استفاده خود نیز به دنبال مدلی می گردند که کاملا هماهنگ با ترکیب لباس آن ها باشد و همخوانی داشته باشد تا هر چه بیش تر در میهمانی و یا مجالس با شکوه جذاب محسوب شوند. نیم ست دخترانه ظریف نیز شامل آن دسته از بدلیجاتی است که تمامی افراد تمایل به استفاده از آن را دارند و با گران شدن طلا و جواهرات اصل بیش تر به سمت این نوع اکسسوری کشیده شده اند.

 

ادامه مطالب در لینک زیر:

نیم ست دخترانه ظریف

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گردنبند دخترانه شیک

گردنبند دخترانه شیک از جمله اکسسوری ها و بدلیجاتی است که در بین افراد مختلف رواج داشته و باعث دارای طرفداران بسیاری در این زمینه می باشد که می تواند برای آن ها زیبایی را به رقم بزند. جذابیت ظاهری در تمامی افراد امری مهم و حائز اهمیت می باشد اما در بانوان جوان از اهمیت بیش تری برخوردار است و همواره در طول تاریخ یکی از ضروری ترین مسئله در بین افراد جوامع مختلف بوده است.

گردنبند دخترانه شیک نیز جزو این بدلیجات شکیل می باشد که با وجود آن می توان در هر مجلسی به زیبایی درخشید و آراستگی را برای آن ها به میان آورد. چنین محصولات خاصی در دسته بندی زیورآلات به روز و خاص قرار دارند و از روی برترین نمونه های جواهر و زیورآلات روز دنیا ساخته شده اند.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

گردنبند دخترانه شیک

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل طرح گل

نیم ست استیل طرح گل از جمله محصولاتی است که دارای سطحی ثابت و یک رنگ می باشد و می تواند در استفاده طولانی مدت به حالت اولیه خود باقی بماند و دچار تغییر رنگ نشود. این زیورآلات شکیل و منحصر به فرد به طرحهای خارق العاده و جذابی وجود دارد که در تمامی بخش ها دقت خاصی به کار رفته است و با ظرافت زیاد مورد پسند همه افراد قرار می گیرد. این بدلیجات ارزنده برای تمامی سنین مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در ارتباط با پوست سازگاری زیادی را ایجاد کند و در طی زمان استفاده پوست را دچار عارضه های مختلف نکند.

 ادامه مطالب در لینک زیر:

نیم ست استیل طرح گل

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل طرح طلا

نیم ست استیل طرح طلا جزو خاص ترین اکسسوری ها و بدلیجات برای استفاده تمامی افراد می باشد که با طراحی دقیق و زیبا و با بهره گیری از ظرافت تمام می تواند مورد علاقه و محبوبیت این افراد شود. نیم ست استیل طرح طلا همان طور که از اسم آن مشخص است مشابه با طرح های طلای اصل ساخته شده است و با این تشابه می تواند جایگزین مناسبی به جای زیورآلات سنگین و گران قیمت باشد.

از آن جایی که طرح های این نیم ست استیل طرح طلا بسیار متنوع و زیبا می باشد قادر به علاقه مند کردن و پسند کردن تمامی سیلقه ها می باشد و می تواند مورد استفاده و بهره برداری آن ها شود.

ادامه مقاله در لینک زیر:

نیم ست استیل طرح طلا

 

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل پرفروش

بدلیجات استیل همیشه توجه بانوان را به خودش جلب کرده است.علاوه بر این ست های استیل همواره گزینه ی خوبی برای هدیه دادن بوده است.اول از همه میتوان به قیمت مناسب ان اشاره کرد همچنین از مهمترین ویژگی ست های استیل ضد حساسیت بودن انهاست.میتوان از ست های استیل یا استیل های تک مثل انگشتر استیل ,پلاک و زنجیر استیل ,گوشواره استیل و … بعنوان هدیه در مناسبت های مختلف چه برای اقایان و چه خانم ها اعم از کادوی روز تولد کادوی روز زن ,کادوی روز مرد ,کادوی روز عشق و …استفاده کرد.

ثابت بودن رنگ ست های استیل باعث محبوبیت بیشتر انها بین مردم شده چون با شباهت بالایی که به ست های طلا و نقره و دیگر زیورالات گران قیمت دارند و این ویژگی ثابت بودن رنگ انها باعث میشود از ست های استیل بتوان برای مدت طولانی و با هزینه خیلی پایین تر از ست های ذکر شده استفاده کرد.

تنوع گوناگون در طرح ست های استیل دست طرفداران خود را در انتخاب خیلی گسترده تر کرده است چون به راحتی میتوان مناسب با لباس یا موقعیتی که قرار است از ان ها استفاده کرد بهترین آن ها را انتخاب کرد خصوصا امروزه که فروشگاه های اینترنتی بسیاری با عکس های ژورنالی متنوع در این زمینه وجود دارند که میتوانند انتخاب برای شمارا خیلی ساده تر کنند.

نیم ست استیل پروانه کد N 8010

فروشگاه اینترنتی سناتور مد سعی کرده اطلاعات کافی درباره کلیت نیم ست های استیل و جزئیات تک به تک کالاهای موجود در فروشگاه خود را به نحو احسنت در اختیار مخاطبین و علاقه مندان ست ها و نیم ست های استیل قرار بدهد تا بتوانند برای خود یا عزیزانشان بهترین گزینه ممکن را انتخاب و خرید کنند. با توجه به اینکه امروزه سعی بر حفظ منابع در بین مردم مورد توجه قرار گرفته است لازم به ذکراین مساله است که استیل مانند کاغذ و یا دیگر منابع قابلیت بازیافتی دارد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

نیم ست استیل پرفروش

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل دخترانه

نیم ست استیل دخترانه از جمله زیورآلاتی می باشد که مورد پسند تمامی دختران جوان قرار می گیرد و می تواند برای آن ها ظاهری آراسته و شکیل را فراهم کند. این محصولات اورجینال با برترین برند ها آماده استفاده افراد قرار گرفته است و با توجه به داشتن ضمانت اصالت کالا می تواند کیفیت بالایی را از خود به جا بگذارد و به این طریق محصولی با طول عمر بالا در دسترس افراد قرار می گیرد.

برای حضور در مجالس مختلف و برای هماهنگی زیورآلات مورد استفاده با پوشش و نوع ترکیب لباس نیازمند هزینه ای بسیار زیاد هستید و در بیش تر مواقع قادر به تهیه نمونه ی یک زیورآلات اصل را ندارید تا با آن در مجلسی با شکوه بدرخشید. بنابراین برخی بدلیجات اصل مانند نیم ست استیل دخترانه می تواند گزینه ای مناسب و مشابه با این زیورآلات جذاب باشد و بتوان آن ها را در تمامی میهمانی ها مورد استفاده قرار داد. انواع زیادی از مدل ها و طرح های زیبا و خاص در دسته بندی نیم ست استیل دخترانه وجود دارد.

 

ادامه مقاله در لینک زیر:

نیم ست استیل دخترانه

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل نقره ای

نیم ست استیل رنگ نقره ای جزو آن دسته از نیم ست های استیل است که دارای تنوع بسیار و گوناگون بوده و ساختار ظاهری آن دقیقا مشابه نمونه های اصل و طلا می باشد. در بین خانم های جوان و زیبا این نیم ست استیل شهرت زیادی داشته و از نظر برخی از آن ها جلوه و شکیل بودن این رنگ از نیم ست استیل بسیار بیش تر از سایر رنگ ها است. نیم ست استیل رنگ نقره ای از روی سبک های طلا سفید اروپایی ساخته شده است که دارای انواع گوناگونی از طرح می باشد که هر فرد با در نظر گرفتن آناتومی صورت و گردن خود می تواند آن را انتخاب کند.

انواع ساختار نیم ست استیل رنگ نقره ای

این نیم ست دارای طرف داران زیادی در بین همه سنین مخصوصا خانم های جوان و دختران زیبا است که در هر سبک از لباس می توانند آن را استفاده کنند. با شرح ارگونومی این اکسسوری شکیل شما بیش تر با آن آشنا خواهید شد.

ادامه مطالب در لینک زیر :

 

نیم ست استیل رنگ نقره ای

  • سناتور مد