فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نیم ست ماهی طلایی N8149 یکی از طرح های پر فروش و محبوبی است که امروزه دختران جوان تمایل به استفاده از آن را دارند و در فروشگاه اکسسوری موجود است. به دلیل اسقبال زیاد از این سبک از محصولات و نیم ست رنگ ثابت طراحان بیش تر به سمت تولید محصولات به روز تر کرده اند و طرح ماهی را نیز جزو طرح های پر مخاطب قرار داده اند. به همین خاطر است که می توان از این نیم ست ارزان به عنوان یک محصول پر فروش یاد کرد. داشتن رنگ ثابت سبب شده است که ظاهر محصول درخشان و شفاف باشد به علاوه شباهت آن با طلا را بیش تر کرده است.

در نتیجه افراد با خیالی آسوده و با تکیه بر این خصوصیات قادر هستند که نیم ست ماهی طلایی N8149 را خریداری کرده و بهترین محصول در دسترس قرار دهند. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید از دو گوشواره مشابه با هم و یک پلاک و زنجیری که به پلاک متصل است تشکیل شده است و می تواند یک نمونه از اکسسوری کامل و منحصر به فرد باشد. دو گوشواره از نوع میخی بوده اند که مشابه با هم دارای طرح ماهی هستند. اما پلاک مربوط به این نیم ست با کیفیت از دو ماهی به هم چسبیده تشکیل شده است که زیبایی چشمگیری را ایجاد کرده است.

 

برای خرید نیم ست و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست ماهی طلایی N8149

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی