فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی

۹ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

زیورآلات مو

زیبایی و آراستگی موها همیشه نقش بسیار مهمی در استایل ما داشته اند . داشتن مدل موی جذاب متناسب با مد روز در مهمانی ها و مراسم های خاص برای تمام بانوان یک خواسته ی ایده آل است. گاهی اوقات برای دستیابی به این زیبایی و آراستگی ما از زیورآلات مو استفاده می کنیم . زیورالات و لوازم جانبی مو هم به اندازه ی مدل مو و حتی شاید بیشتر از مدل مو اهمیت دارند چرا که در اولین نگاه به چشم می آیند و انتخاب درست و مناسب می تواند استایل ویژه ای به شما بدهد .

این زیورآلات ضمن آراسته کردن موها جلوه ی زیبا و خیره کننده ای به مدل موهای شما می دهند . بنابراین بسیار مهم است که برترین اکسسوری و زیورآلات مو را بشناسید و همراه با مد روز استایل شخصی خودتان را پیش ببرید.

زیورآلات مو

در سال ۲۰۲۱ ، زیورآلات  و اکسسوری های مو بسیار بزرگ شده اند و شما قطعاً این روند تغییر را دوست خواهید داشت، چرا که می تواند جلوه ی بیشتری روی مدل موهای شما داشته باشد. در اینجا سنجاق های بزرگ مو و نوارهای الاستیک بزرگ ، گیره های مرواریدی تا تیاراهای فلزی و روسری های ابریشمی که از برترین  لوازم جانبی موی امسال هستند را جمع آوری کرده ایم و در ادامه مقاله آنها را به شما معرفی خواهیم کرد .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

زیورآلات مو

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

بدلیجات مینیمال

جدیدترین بدلیجات مینیمال

خانم ها به طور ذاتی علاقه زیادی به زیباتر کردن خود و جلا بخشیدن به ظاهرشان دارند. یکی از گزینه هایی که برای زیباتر کردن استایل خانم ها همیشه مورد توجه بوده است بدلیجات مینیمال می باشد. بدلیجات می توانند استایل شما را بی نظیر و فوق العاده جلوه دهد،

خانم ها به طور کلی در مراسم های مهم از انواع بدلیجات ها استفاده می کنند و این لوازم تزئینی دوست داشتنی  در سبک‌ های متنوعی تولید می شوند و پاسخگوی سلایق مختلف می باشند. یکی از سبک های پرطرفدار بدلیجات سبک مینیمال می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص سبک مینیمال توضیحات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم، با ما همراه باشید.

بدلیجات مینیمال

بدلیجات مینیمال کدامند؟

همانطور که در بالا گفتیم بدلیجات در سبک های بسیار متنوعی تولید می شوند. یکی از سبک های بدلیجات سبک مینیمال است. بدلیجات مینیمال بسیار زیبا و جذاب بوده و در سال های اخیر مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند.‌ تفاوت بدلیجات مینیمال با سایر سبک ها این است که محصولات مینیمال بسیار ساده طراحی می شوند و در عین حال از جذابیت زیادی برخوردار هستند؛ زیبایی در عین سادگی!

 بدلیجات مینیمال در سال های اخیر جزء محصولات پرطرفدار خانم ها به شمار رفته و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بدلیجات در جهان بسیار شناخته شده اند و اکثر خانم ها تمایل زیادی به استفاده از آن ها دارند. بدلیجات مینیمال در سال های قبل توسط خانم های انگلیسی مورد استفاده قرار می گرفت اما اکنون این سبک محبوب به جهان معرفی شده است و طرفداران زیادی را به خود جذب نموده است. در سال گذشته هزاران قطعه از این نوع بدلیجات در کشور ما تولید شد و برخی از تولیدات نیز به کشور های دیگر صادر گردید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب می توانید در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات مینیمال

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

بدلیجات سواروسکی

بدلیجات سواروسکی اصل

بدلیجات همواره یکی از زیباترین وسایل مورد استفاده خانم ها به شمار می آیند. امروزه حتی برای خرید کادو برای خانم ها نیز اولین چیزی که به ذهنمان می رسد  خرید بدلیجات زیبا و با کیفیت می باشد. بدلیجات انواع مختلفی دارند و در شکل های متنوعی تولید می شوند. برند های زیادی در جهان به تولید بدلیجات پرداخته اند و توانسته اند افراد زیادی را مجذوب محصولات خود کنند. یکی از برند هایی که به تولید بدلیجات پرداخته است برند سواروسکی می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم در خصوص بدلیجات سواروسکی توضیحات کاملی را خدمتتان ارائه دهیم، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی کامل کمپانی سواروسکی

کمپانی سواروسکی یکی از معروف ترین شرکت هایی می باشد که به تولید بدلیجات پرداخته است. این کمپانی در کشور اتریش مشغول به فعالیت بوده و جزء ده شرکت برتر جهان در تولید بدلیجات به حساب می آید. کمپانی سواروسکی در سال ۱۸۹۵میلادی تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد. علت تعیین نام این کمپانی این است که فردی به نام سواروسکی اقدام به تاسیس آن نموده است. این کمپانی با کیفیت ترین بدلیجات را در دنیا تولید کرده و به بازار عرضه می کند.

بدلیجات سواروسکی

کمپانی سواروسکی در سال میلیون ها قطعه بدلیجات تولید می کند و با صادرات آن ها به کشور های دیگر به سود زیادی دست می یابد. این کمپانی در سال۲۰۱۰ جزء لیست سه شرکت برتر اتریش قرار گرفت و امروزه برند سواروسکی در همه جهان شناخته شده است. بدلیجات تولید شده توسط این کمپانی شامل مواردی مثل ساعت، انگشتر، گردنبند، پا بند و … می شوند. این شرکت معتبر با تولید محصولات با کیفیت خود توانسته به یکی از پر درآمدترین شرکت های جهان تبدیل شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

بدلیجات سواروسکی

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

فواید استفاده از آب

نوشیدن آب

«اگر جادویی در این سیاره وجود داشته باشد،آن جادو قطعا آب است.»

این گفته ی لورن آیزلی اهمیت  فواید آب در سیاره ی ما،زمین را دوچندان می کند.  بیشتر از نیمی از سیاره ی ما را آبها پوشانده اند.حتی قبل از این که خشکی های وسیعی در سطح کره ی زمین به وجود بیاید،سرتاسر آن را آب پوشانده بود.در این مقاله می خواهیم به اهمیت وجود آب و تاثیر آن در بدن ما بپردازیم.

همواره به همه ی ما از کودکی یاد داده شده که آب یکی از موارد لزوم جهت حیات ما در این سیاره ی آبی ست،آن هم به خصوص زمانی که نیمی از بدن ما نیز از آب تشکیل شده اما چرا؟

شاید بدیهی به نظر برسد اما نوشیدن دو لیتر آب در روز به سلامتی و داشتن حس خوب کمک می کند البته این یک قانون ثابت نیست و به نیاز بدن شما،وضعیت سلامتی و آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید،بستگی دارد.آنچه مسلم است این است که آب یکی از اجزای اصلی بدن ماست و مصرف آن جهت از بین بردن سموم از اندام های حیاتی و انتقال مواد مغذی به سلول ها ضروریست در نتیجه مصرف آب به بهبود عملکرد سیستم ایمنی کمک می کند.

فواید استفاده از آب

اگر آب کافی و مورد نیاز بدنمان را ننوشیم، سیستم بدن ما دچار کمبود آب برای عملکرد درست سیستم های مختلف می شود در نتیجه ما احساس خستگی می کنیم بنابراین نوشیدن آب به داشتن انرژی کافی برای انجام کارها و احساس خوشایند کمک می کند. یکی دیگر از فواید آب این است که به زیبایی و جوان سازی پوست یا به اصطلاح هیدراته کردن پوست کمک می کند.

فواید آب کدام اند؟

در ادامه برخی از مزایای نوشیدن و فواید آب را بررسی می کنیم.

بهبود عملکرد کلیه ها و مثانه جهت دفع سموم

بهبود عملکرد خونرسانی و پمپاژ قلب،حفظ تراکم خون و درنهایت سلامت مغز

بهبود عملکرد سلول های بدن جهت انتقال فرمان های مغز به دیگر ارگان ها و همچنین انتقال مواد مغذی

بهبود زیبایی صورت و جوانسازی آن،از بین بردن چین و چروک ها و جای زخم ها،رطوبت پوست و جلوگیری از خشکی پوست،

افزایش میل به سیری و کاهش وزن با تحریک متابولیسم بدن

داشتن احساس شادی

تقویت سیستم ایمنی

جلوگیری از آرتروز استخوان ها

توانایی تمرکز بهتر

 

برای خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید ، همچنین در صورت مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

فواید استفاده از آب

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

حفاظت از محیط زیست با هدف جلوگیری از آلودگی هوا ، آب و خاک به دلیل آلودگی ترکیبات شیمیایی، تابش یا سایر بقایای صنعتی و کشاورزی انجام می شود و هدف آن ب حفظ یکپارچگی فرآیندهای طبیعی که توسط اثرات صنعتی شدن  کشاورزی  توسعه تجاری و سایر فعالیتهای انسانی تهدید می شود.

مهم ترین موضوعات برای محافظت از گونه های گیاهی و جانوری و سایر منابع طبیعی موارد ذکر شده در لیست زیر است:

اشکال مختلف آلودگی هوا و آب.

انتشار مواد شیمیایی سمی به دنبال حوادث صنعتی و روش های نامناسب تصفیه و دفع زباله

تهدیدهای تابش هسته ای ؛ بیابان زایی و تخریب جنگل ؛

انقراض سریع و سریع گونه های گیاهی و جانوری.

 در دسترس بودن منابع کافی انرژی برای قرن آینده ؛

خطرات بالقوه مرتبط با فن آوری های جدید مانند بیوتکنولوژی در کشورهای پیشرفته و به طور فزاینده ای نیز در کشورهای در حال توسعه

 اکنون حفاظت از محیط زیست به عنوان یکی از وظایف دولت ها تلقی می شود. بیشتر کشورهای پیشرفته مقدار قابل توجهی از ابزارهای قانونی و سازمانی را به این منظور اختصاص داده اند. محیط زیست یکی از مهم ترین از موضوعات قابل بحث و بررسی سیاسی هستند محیط زیست به عنوان مسئولیت دولت ها تلقی می شود. بیشتر کشورهای پیشرفته مقدار قابل توجهی از ابزارهای قانونی و سازمانی را برای این منظور اختصاص داده اند. موضوعات مربوط به حفاظت از محیط زیست یکی از مهم ترین موضوعات سیاسی به ویژه درکشور های اروپای غربی ، ایالات متحده و کانادا  هستند.

روش های مراقبت از محیط زیست

چند روش محافظت از محیط زیست:

کیسه های پارچه ای جایگزین کیسه های پلاستیکی: می دانید که پلاستیک تنها فراورده هایی هستند که تا میلیون ها سال در طبیعت باقی می مانند و حضور آن ها سبب مرگ میلیون ها موجود و انقراض هزاران گونه از موجودات در سالیان متعدد می شود پس همین حالا دست به کار شوید و چند کیسه ی پارچه ای را بخرید یا بدوزید. هر زمان که قصد خرید کردن داشتید،آنها را به همراه خود ببرید و به جای نایلون ها و کیسه های پلاستیکی از آن ها استفاده کنید. در ضمن می توانید آن ها را چندین بار بشویید و استفاده کنید.

 

همچنین لازم به ذکر است در صورت خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید و در آخر برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

روش های مراقبت از محیط زیست

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

گوشواره های حلقه ای برای تابستان 2021:

این گوشواره ها را می توانید با هر نوع متریالی تهیه کنید.می تواند خمیری،رزینی،از جنس چوب یا طلا و نفره و مس یا برنج باشد.می توانند به صورت قفلی یا معمولی باشند.با هر رنگ و مدل و طرح و اندازه ای که می خواهید،می توانید آن را با انواع دیگر اکسسوری ها ست کنید.

اهمیت گوشواره در زیبایی

گوشواره یکی از انواع جواهرات مورد استفاده ی خانم ها و برخی آقایان است.این نوع جواهرات نقش مهمی در استایل آدم ها دارند. بسته به نوع لباس هایی که می پوشید می توانید یک نوع از گوشواره را استفاده کنید. مثلا برای حضور در یک جلسه ی رسمی و مهم می توانید از گوشواره های حلقه ای و میمنیمال و ساده استفاده کنید یا اگر می خواهید در یک جشن غیر رسمی حضور پیدا کنید می توانید از گوشواره های آویزی مزین به نگین ها و سنگ های تزیینی استفاده کنید.

گوشواره ها جزو انواع بدلیجات هایی هستند که شما می توانید با کمی ظرافت و خلاقیت آن را بسازید. می توانید با خمیر یا مفتول های نازک و مهره های تزیینی یک گوشواره ی زیبا ی دست ساز درست کنید. ولی بی شک همه زنان می خواهند از گوشواره های که از جنس طلا هستند استفاده کنند. چرا که زنان عاشق طلا  هستند پس اگر بخواهند از زیوری در پوشش یا بدن خود استفاده کنند بی شک باید جنس آن از طلا باشد.

پس بنابر گفته های بالا جای تعجب نیست که گوشواره ها یکی از مهمترین جواهرات دنیای مد در نظر گرفته می شوند و اغلب معلوم می شود که آنها در میان لوازم جانبی قهرمان اصلی هستند.

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

گوشواره های ماکرو:بیش از اندازه اغراق آمیز

این سبک از گوشواره بسیار شلوغ و پر زرق وبرق و بزرگ است.متریال آن ها می تواند هرچیزی باشد از چوب و رزین گرفته تا انواع آلیاژ های طلا و مس و نقره.این گوشواره هارا برند mango با کمک دستگاه های چاپ گر سه بعدی با شعار سازگار با محیط زیست تولید کرده است. ولی اگر جنس آن از فلز طلا و با یاقوت ها مزین شود بی شک ارزش بیشتر و طرفدارهای خاص خود را پیدا می کند.

گوشواره های ساده:

این گوشواره ها در عین سادگی دارای جزئیاتی مانند انحنا دارد.این گوشواره ها را نیز می توانید در هر متریالی که دوست دارید تهیه کنید. این نوع نیز از هر جنسی تهیه می شوند ولی به خاطر سادگی بسیاری آنها را به مدل های شلوغ ترجیح می دهند .

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

متداول ترین مدل های گوشواره 2021

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

دوست داشتن خود

در طول بحران ویروس کرونا، فرصتی برای دوست داشتن خود ایجاد کنید همه ما با استرس ها، چالش ها و واقعیت های جدیدی در نتیجه شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم. با همه آنچه که در حال حاضر در جهان در جریان است، در تصور وقت گذاشتن برای انجام کاری خوب برای خود می تواند بی اهمیت یا اشتباه باشد، اگر که روی خانواده خود تمرکز نکنیم ، بسیاری از ما احساس گناه می کنیم. اما واقعیت این است که ، برای اینکه یک پدر و مادر ، مراقب ، شریک زندگی خوب یا هر نقش دیگری باشید ،

باید ابتدا از خود مراقبت کنید و خود را دوست داشته باشید. دوست داشتن خود و مراقبت از خود دارای مزایای واقعی سلامتی است و می­توانید این کار را بدون هیچ زحمتی و رایگان انجام دهید. قسمت مهم این است که می­توانید وقت خود را صرف تمرکز در روز خود کنید. در اینجا چند ایده بزرگ و کوچک آورده شده است که می توانید بلافاصله از آنها  استفاده کنید.

گفتگوی منفی با خود را به چالش بکشید

آگاهی از منتقد درونی خود و به چالش کشیدن افکار انتقاد از خود می تواند بسیار مفید باشد. شما می توانید این روند را فقط با توجه به صدای موجود در سر خود و تشخیص اینکه افکار شما لزوماً واقعیت نیستند آغاز کنید. یکی از راه های عمدی بودن در مورد کاهش تفکر منفی ، تنظیم زنگ هشدار روی تلفن شما یک یا دو بار در روز به عنوان یک یادآوری برای بررسی با خودتان یا به صورت سوال من چه احساسی دارم ؟

و چه کاری انجام می دهم؟ همین الان؟ هرچه بیشتر مغز خود را تشویق کنید که در زمان واقعی خودآگاه باشد و افکار منفی را هنگام بروز به چالش بکشید ، این روش تفکر بیشتر به صورت خودکار در می آید. این به شما کمک می کند یاد بگیرید به طور خودکار با عشق و مهربانی به دوست داشتن خود پاسخ دهید.

 

همچنین برای خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید و در آخر در صورت مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

دوست داشتن خود

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

فنگ شویی

افرادی هستند که همیشه به دنبال این هستند که فنگ شویی را امتحان کنند ، اما هیچ وقت نمی­دانستند چگونه باید این کار را انجام دهند؟

فنگ شویی هنر چینی باستان در تجزیه و تحلیل چگونگی، تأثیر چیدمان مبلمان بر انرژی یک محیط است. و از آنجایی که همه ما به دنبال انرژی­های خوب و زندگی شاد و سرشار از رضایت هستیم، فکر کردن در مورد برخی از تکنیک های این خرد برای به کار بردن در خانه ضرری ندارد. چه بخواهید اتاق خود را به مکانی شفا­بخش تبدیل کنید و چه فضای اتاق را بیشتر پذیرا کنید، فنگ شویی اصول زیادی دارد که به این عملکرد کمک می­کند.

طبق گفته فنگ شویی ، هر محیطی ارتعاشاتی را منتشر می­کند که می­تواند برای افرادی که در آن فضای خاص رفت و آمد دارند مفید یا نامطلوب باشد. و این ارتعاشات با احساس ما در محیط ها ارتباط مستقیم دارد. یکی از اصول فنگ شویی این است که وقتی چیزی را در اطراف خود تغییر می دهید، چیزی در درون شما نیز تغییر می کند. از این نظر ، قرار گرفتن در یک محیط سازمان یافته به طور مستقیم احساس آرامش، راحتی و حتی خوشبختی فرد را نشان می دهد.

 تغییرات کوچک در خانه می تواند تأثیر قابل توجهی در روال ساکنان آن داشته باشد. بنابراین در زیر ما چند نکته ساده را به اشتراک می گذاریم که جنبه های مهم فنگ شویی را در نظر می­گیرد.

فنگ شویی در عمل

هرچه دنیای خارج از هرج و مرج بیشتر باشد ، بیشتر به دنبال رفاه در خانه هستیم. به همین دلیل بسیار مهم است که خانه ما در بهترین فرکانس ممکن ارتعاش می کند. برای این منظور می توانید روی کمک به رنگها در معماری حساب کنید ، لازم به یادآوری است که طبق اصول فنگ شویی ، هر محیطی دارای یک هدف و یک مبلمان است که به بهترین وجه آن را نشان می دهد. بنابراین ، برای اطمینان از جریان انرژی مثبت ، باید این مبلمان هنگام قرار دادن آنها مورد توجه ویژه قرار گیرند.

فنگ شویی

آشپزخانه

وقتی مثلاً به آشپزخانه فکر می کنیم ، چیزی که در آن تمرکز دارد اجاق گاز است. این بدان دلیل است که ، طبق اصول فنگ شویی اجاق، شی است که نشان دهنده رونق در خانه است. بنابراین ، مهم است که آگاه باشید که همیشه در شرایط خوب و در نظم کامل کار باشد.

نکته خوب دیگر این است که اشیایی که بیشتر از همه استفاده می شود باید قابل دسترسی باشد و مناطق آزاد را روی پیشخوان بگذارید تا احساس تلاطم ایجاد نشود. از گلدان های چاشنی برای تکمیل دکوراسیون اتاق استفاده کنید. این یک روش عملی برای حفظ محیط معطر است ، در حالی که باعث افزایش احساس رفاه می شود.

 

همچنین برای خرید بدلیجات می توانید به سایت سناتور مد مراجعه نمایید ، و در آخر برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

فنگ شویی

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

غذای ایرانی

رسم و رسوم ایرانی ایجاب می­کند که همیشه از میهمانان فقط با کیفیت ترین مواد غذایی  و بهترین وعده­های غذایی موجود پذیرایی شود. غذاهای ایرانی بسیار متنوع است و تنوع آن نشان دهنده تنوع مردمی است که در این کشور زندگی می کنند. در ایران اقوام بسیار متنوعی از فارس ، آذری ، کرد ، لر ، ترکمن ، عرب ، بلوچی ، ارمنی ، گرجی ، چرکس و آشوری زندگی می کنند.

این تنوع گروه های قومی و تأثیر فرهنگ های همسایه دیگر هنگام سفر از طریق ایران جنبه بسیار جالبی به کیفیت غذاهای ایرانی می­بخشد.شما به عنوان یک عاشق غذای ایرانی باید باکیفیت ترین مواد غذایی و تمام محصولات تازه ای که در بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می­شود آشنا باشید. غذاهای ایرانی ترکیبی سالم از غذاهای گیاهی بسیار مقوی و همچنین وعده های غذایی متعادل با گوشت و سبزیجات تازه است.

گیاهان

گیاهان نیز در آشپزی ایرانی جز باکیفیت ترین مواد غذایی هستند و نقش بسیار مهمی دارند. بر اساس در دسترس بودن، گیاهان به صورت تازه ، منجمد یا خشک استفاده می شوند. مطمئناً هیچ چیز نمی تواند کیفیت و طعم گیاهان تازه را از بین ببرد، اما داشتن شیشه های گیاهان خشک یا بسته های گیاهان منجمد خرد شده نیز بسیار راحت است .

ادویه­

 همانطور که کاملاً آگاه هستید ، یکی دیگر از باکیفیت ترین مواد غذایی ادویه­ها هستند که در غذاهای ایرانی ضروری ­اند.  زعفران گرانترین ادویه ای است که می توانید از نظر وزنی خریداری کنید. در بیشتر غذاهای ایرانی از زعفران استفاده می­کنند. با توجه به قیمت بالای این ادویه طلای سرخ ، که در بیشتر دستور العمل های غذایی قرار گرفته است دلیل روشنی دارد چون به غذا رنگ و بوی بسیار تماشایی می­دهد و عطر و طعم آن از این جهان خارج می­کند.

غذای ایرانی

برنج

برنج هایی که در خطه دریای خزر کشت می­شوند جزو باکیفیت ترین مواد غذایی هستند، که بیشترین نوع  غذا با آن درست می­شود.

گلاب

یکی دیگر از باکیفیت ترین مواد غذایی گلاب است که آن را در خامه ، باقلوا ، فرنی و سایر دسرهای ایرانی استفاده می­کنند. عطر و طعم آن هنگام استفاده در مقادیر کم بسیار لطیف است. در بیشتر دستورها ، گلاب به شربت یا مایع دیگری اضافه می شود و میزان اندازه کافی آن در شروع با مقدار کمی ، و سپس چشیدن و در صورت لزوم افزودن بیشتر، آسان است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب می توانید به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه نمایید :

 

غذای ایرانی

  • سناتور مد