فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

غذای ایرانی

رسم و رسوم ایرانی ایجاب می­کند که همیشه از میهمانان فقط با کیفیت ترین مواد غذایی  و بهترین وعده­های غذایی موجود پذیرایی شود. غذاهای ایرانی بسیار متنوع است و تنوع آن نشان دهنده تنوع مردمی است که در این کشور زندگی می کنند. در ایران اقوام بسیار متنوعی از فارس ، آذری ، کرد ، لر ، ترکمن ، عرب ، بلوچی ، ارمنی ، گرجی ، چرکس و آشوری زندگی می کنند.

این تنوع گروه های قومی و تأثیر فرهنگ های همسایه دیگر هنگام سفر از طریق ایران جنبه بسیار جالبی به کیفیت غذاهای ایرانی می­بخشد.شما به عنوان یک عاشق غذای ایرانی باید باکیفیت ترین مواد غذایی و تمام محصولات تازه ای که در بیشتر غذاهای ایرانی استفاده می­شود آشنا باشید. غذاهای ایرانی ترکیبی سالم از غذاهای گیاهی بسیار مقوی و همچنین وعده های غذایی متعادل با گوشت و سبزیجات تازه است.

گیاهان

گیاهان نیز در آشپزی ایرانی جز باکیفیت ترین مواد غذایی هستند و نقش بسیار مهمی دارند. بر اساس در دسترس بودن، گیاهان به صورت تازه ، منجمد یا خشک استفاده می شوند. مطمئناً هیچ چیز نمی تواند کیفیت و طعم گیاهان تازه را از بین ببرد، اما داشتن شیشه های گیاهان خشک یا بسته های گیاهان منجمد خرد شده نیز بسیار راحت است .

ادویه­

 همانطور که کاملاً آگاه هستید ، یکی دیگر از باکیفیت ترین مواد غذایی ادویه­ها هستند که در غذاهای ایرانی ضروری ­اند.  زعفران گرانترین ادویه ای است که می توانید از نظر وزنی خریداری کنید. در بیشتر غذاهای ایرانی از زعفران استفاده می­کنند. با توجه به قیمت بالای این ادویه طلای سرخ ، که در بیشتر دستور العمل های غذایی قرار گرفته است دلیل روشنی دارد چون به غذا رنگ و بوی بسیار تماشایی می­دهد و عطر و طعم آن از این جهان خارج می­کند.

غذای ایرانی

برنج

برنج هایی که در خطه دریای خزر کشت می­شوند جزو باکیفیت ترین مواد غذایی هستند، که بیشترین نوع  غذا با آن درست می­شود.

گلاب

یکی دیگر از باکیفیت ترین مواد غذایی گلاب است که آن را در خامه ، باقلوا ، فرنی و سایر دسرهای ایرانی استفاده می­کنند. عطر و طعم آن هنگام استفاده در مقادیر کم بسیار لطیف است. در بیشتر دستورها ، گلاب به شربت یا مایع دیگری اضافه می شود و میزان اندازه کافی آن در شروع با مقدار کمی ، و سپس چشیدن و در صورت لزوم افزودن بیشتر، آسان است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب می توانید به فروشگاه بدلیجات سناتور مد مراجعه نمایید :

 

غذای ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی