فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی

۱۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل پروانه شنی N 8023 یکی دیگر از جدید ترین انواع نیم ست استیل طرح طلا بوده که در نهایت ظرافت و زیبایی طراحی شده و قیمت مناسب و طول عمر بالایی دارد. این نیم ست استیل طراحی منحصر به فرد و زیبایی داشته و می تواند موجب آراستگی ظاهری شما شود. از سوی دیگر این نیم ست استیل به دلیل مجهز بودن به یک جفت گوشواره و یک عدد گردنبند زیبا نیاز شما را به طور کامل از خرید اکسسوری برطرف خواهد کرد.

رنگ انتخاب شده برای نیم ست استیل پروانه شنی N 8023 طلایی و زیبا می باشد. این نوع رنگ انتخاب شده برای بدنه نیم ست موجب شده تا این محصول به نیم ست استیل طرح طلا تبدیل شده و طرفداران بالایی را کسب کند. این رنگ بدنه اکسسوری به دلیل هماهنگ شدن با تمامی طیف رنگ های پوستی و همچنین درخشندگی بالایی که داشته در کنار سهولت در ست کردن با پوشش های مختلف بوده که می تواند نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل پروانه شنی N 8023

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل چشم نظر سفید کد N 8037 از سری نیم ست های زنانه زیبا و جذابی است که با توجه به طراحی و ساختاری که شبیه به چشم نظر می باشد ، توانسته در بین خانم ها بسیار محبوب شود. این محصول با به کار گیری از یک ظاهر زیبا و جذاب و همین طور جنس با کیفیت در مدت زمان کوتاهی بسیار پر فروش و محبوب شد. در همین رابطه و با توجه به زیبایی های این نیم ست شیک سعی بر این داریم تا در این مطلب به صورت کامل به بررسی این محصول بپردازیم.

در همین راستا بخش اول از این مقاله را به بررسی نیم ست استیل چشم نظر سفید کد N 8037 از نظر ظاهر و ساختار اختصاص خواهیم داد. اگر بخواهیم به بررسی ساختار گردنبند این محصول اشاره کنیم ، باید عنوان کنیم که این بخش طرحی شبیه به یک چشم را داراست. این طراحی شبیه به چشم باعث شده تا پلاک این محصول بسیار خاص و متفاوت شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ظرافت در طراحی این بخش یکی از مهم ترین مواردی است که باعث شده تا فروش بالایی را به خود اختصاص دهد.

 

برای بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل چشم نظر سفید کد N 8037

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

این روز ها با توجه به قیمت گران طلا و هم چنین این مسئله که تقریبا خرید طلا برای خیلی از افراد غیر ممکن شده است ، لذا فروش زیورآلاتی که شبیه به طلا هستند خصوصا محصولات استیل رونق زیادی پیدا کرده است. از این رو سرویس استیل طرح طلا N8082 یکی از محصولاتی است که هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر ظرافت بسیار شبیه به طلا می باشد و همین مسئله سبب شده تا فروش بسیار بالایی را پس از عرضه به دست آورد.

حال با توجه به این مقدمه قصد داریم که در این مطلب به صورت کامل و جامع ویژگی های سرویس استیل طرح طلا N8082 را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیالی راحت و با آگاهی کامل بتوانید یک سرویس زنانه شیک و زیبا را در اختیار داشته باشید. از این رو در ابتدا باید به بررسی ظاهر این سرویس شیک و زیبا بپردازیم. اگر به تصاویر این محصول دقت کرده باشید می توانید متوجه شوید که طراحی این محصول از کنار هم قرار گرفتن ساختاری شبیه به گل و با ظاهری گرد تشکیل شده است.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

سرویس استیل طرح طلا N8082

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست طرح ورساچه N8139 طراحی حرفه ای و به روز از زیورآلات دلخواه افراد است که بر اساس تقاضای علاقه مندان ارائه شده است. این محصول بی نظیر ساخت برند معتبر وای اس ایکس می باشد که می تواند ساختاری شیک برای استفاده کنندگان ایجاد سازد. با این وجود است که افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا کرده اند به فروشگاه اکسسوری مراجعه می کنند. داشتن بهترین طراحی در نیم ست رنگ ثابت سبب جذب مخاطب شده است و قادر می باشد فروش محصول را بالا ببرد.

نیم ست طرح ورساچه N8139

همچنین در ساخت نیم ست طرح ورساچه N8139 از نگین های ریز و رنگی استفاده شده است که جزو طراحی خاص آن محسوب می گردد. امروزه محصولاتی که دارای نگین می باشند شهرت و محبوبیت بیش تری نسبت به سایر بدلیجات دارند در نتیجه می توان فروش نیم ست ارزان را بالا درنظر داشت. طرفداران این محصول بسیار زیاد هستند و همواره تمایل دارند از این نیم ست طرح ورساچه N8139 در میهمانی ها و روزمره استفاده کنند و دارای لذت بسیار زیادی باشند. ظرافت در ساخت محصول زیاد است و مشابه با طلا ساخته شده است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طرح ورساچه N8139

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست سیاه قلم استیل N8145 سبک جدیدی از نیم ست رنگ ثابت می باشد که دارای طرحی منحصر به فرد است و از نگین های شفاف و ریز تشکیل شده است. ساختار این قبیل اکسسوری ها به افراد امکان می دهد تا در صورت علاقه نداشتن به بدلیجات نیز آن را خریداری کنند و از داشتن محصول لذت ببرند. نیم ست شیک با نام سیاه قلم شهرت دارد و قادر است که در طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به دنبال یک محصول خاص و منحصر به فرد می باشند نیم ست سیاه قلم استیل N8145 را خریداری کنند.

نیم ست سیاه قلم استیل N8145

داشتن گوشواره هایی با ساختار قلابی و آویزی که مشابه با پلاک این نیم ست شکیل می باشد در جذب مخاطب نقش مهمی دارد و افراد زیادی را برای خرید به سمت این محصول می کشاند. همچنین می تواند خرید نیم ست سیاه قلم استیل N8145 را آسان تر کند و میزان فروش بیش تر می شود. نگین های به کار رفته بر روی سطح نیم ست خاص ثابت می باشند و از روی بدنه محصول جدا نخواهند شد. در نتیجه با طول عمر بالایی که این محصول از خود نشان می دهد نگین ها نیز در محل قرار دارند و دچار تغییر حالت نمی شوند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

 

نیم ست سیاه قلم استیل N8145

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست ژوپینگ طرح پروانه N8085 یک محصول جدید تولید شرکت ژوپینگ می باشد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر نوع طراحی توانسته به بهترین شکل ممکن به یک محصول پر طرفدار تبدیل گردد. شما می توانید مشاهده کنید که طراحی این محصول فوق العاده شیک و زیباست و همین امر در فروش بالای این محصول اثرگذار بوده است. با توجه به این مسئله در این مطلب سعی خواهیم کرد که به صورت کامل خصوصیات این نیم ست را در اختیار شما قرار دهیم.

این محصول از نظر نوع طراحی به گونه ای شکل گرفته است که مشتری می تواند به بهترین شکل ممکن خرید نیم ست جذاب را انجام دهد. در واقع نیم ست ژوپینگ طرح پروانه N8085 یک طراحی شیک و در عین حال خلاقانه را دارا می باشد که همین امر سبب شده تا باز هم محصولات شرکت ژوپینگ بسیار محبوب باشد. اگر بخواهیم در خصوص این محصول با شما صحبت کنیم باید به چند نکته مهم اشاره کنیم.

نیم ست ژوپینگ طرح پروانه N8085

مسئله اول در خصوص نیم ست ژوپینگ طرح پروانه N8085 بحث طراحی گردنبند این محصول است که به زیبایی هر چه تمام تر طراحی و پیاده سازی شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این ناحیه طرحی شبیه به یک پروانه با ظاهری خاص را داراست که ظرافت در طراحی این بخش یکی از مهم ترین نکات در خصوص این محصول به شمار خواهد رفت. شما در این بخش هم چنین می توانید نگین های پر تعدادی را هم مشاهده کنید که سبب جذابیت دو چندان این محصول شده است.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست ژوپینگ طرح پروانه N8085

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036 یکی دیگر از باداوم ترین انواع نیم ست استیل شیک بوده که به دلیل ظرافت بالا در زمینه طراحی در میان رده سنی جوان به محبوبیت بالایی دست یافته است. این نیم ست استیل در نهایت خلاقیت تولید شده و با توجه به کیفیت بالای جنس بدنه آسودگی خاطر شما را از طول عمر بالا خود و امکان استفاده از محصول در دراز مدت را فراهم کرده است. سما می توانید نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036 را به عنوان یک هدیه شیک برای عزیزانتان انتخاب کنید.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036 برای عرضه بدلیجات اصل با کیفیت بالا از مرغوب ترین نوع استیل رنگ ثابت طراحی و تولید شده است. با توجه به این نکته شما می توانید از این نیم ست استیل رنگ ثابت در مقابل تماس با آب و رطوبت بالا استفاده کرده و مشاهده کنید که رنگ بدنه آن همواره تثبیت شده و با درخشش بالا باقی می ماند. میزان کیفیت بدنه این نیم ست استیل تا حدی بوده که اگر به آن ضربه سنگین نیز وارد شود می توانید ماندگاری آن و عدم وارد شدن آسیب را ملاحظه کنید.

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036 از یک مدال استیل تشکیل شده و دارای یک جفت گوشواره استیل بسیار ظریف نیز می باشد. این نیم ست استیل دخترانه بر روی بخش پلاک استیل خود مملو از نگین های درخشان اتمی بوده که به زیبایی ظاهری آن می افزاید. مدل این پلاک استیل از دو پروانه متصل به یکدیگر تشکیل شده که در نهایت جذابیت قرار دارد. لازم به ذکر بوده برای این نیم ست استیل نگین دار از گوشواره استیل آویز استفاده شده که در میان بانوان محبوبیت قابل توجهی دارند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل دخترانه طرح پروانه کد N 8036

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8109 جزو برترین اکسسوری ها می باشد که با ساختاری تراش به زیبایی تمام برای علاقه مندان استفاده می شود. این محصول دلخواه دارای ترکیب رنگ به خصوصی می باشد که به دلیل داشتن رنگ طلایی علاقه مندان بسیار زیادی برای خرید آن اقدام می کنند. نیم ست زد جی جولری نگین دار N8109 می تواند با طول عمر بالا برای علاقه مندان به کار گرفته شود و برای آن ها ایجاد جذابیت کند. با این وجود است که خانم هایی که طرفدار محصولات طرح طلا می باشند این گزینه را برای خود انتخاب می کنند.

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8109

داشتن زیورآلاتی که مانند طلا می باشد به افراد امکان داشتن تنوع در بین بدلیجات خود را می دهد و می تواند برای آن ها گنجینه ای از بهترین و به روز ترین طرح های نیم ست جذاب را داشته باشد. نیم ست زد جی جولری نگین دار N8109 همانند طلا در طول عمر بالا به کار گرفته می شود و دارای ساختاری با تراش بسیار زیاد می باشد. نیم ست با کیفیت برای استفاده در مجالس و میهمانی ها مناسب بوده است و می تواند یکی از بی نظیر ترین اکسسوری های به روز را شامل شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست زد جی جولری نگین دار N8109

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست جواهر طلایی N8118 با کیفیت و ارزان قیمت است و می تواند برای مدت زمان طولانی یکی از بهترین و خاص ترین اکسسوری های موجود در فروشگاه اکسسوری باشد. که افراد قادر به انتخاب و خریداری آن می باشند. زیورآلات دلخواه افراد شامل بهترین کیفیت می باشند. چرا که باید در اختیار آن ها برای مدت زمان طولانی قرار گیرند و بالاترین میزان رصایت را داشته باشند. در نتیجه نیم ست جواهر طلایی N8118 نیز جزو محصولات با کیفیت و خاص بوده است که در طولانی مدت هیچ گونه تغییری نخواهد کرد و شرایط برای داشتن آن مهیا می باشد.

برای شرکت در میهمانی ها و مجالس مهم به دلیل داشتن نگین های درخشان و ظاهری شفاف و بی نظیر می تواند یکی از خاص ترین اکسسوری ها باشد و افراد را راغب به استفاده از بدلیجات سازد. به همین خاطر است که محبوبیت نیم ست جواهر طلایی N8118 در بین افراد زیاد بوده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان داشته باشد. نیم ست جواهر طلایی N8118 جزو زیورآلات به روز می باشد که با طراحی مشابه با جواهرات در اختیار افراد بوده است و می تواند آن ها را به راحتی تحت تاثیر قرار دهد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست جواهر طلایی N8118

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست طرح پروانه N8147 سبک جدیدی در طرح های نیم ست می باشد که امروزه در اغلب فروشگاه اکسسوری به فروش می رسد. این سبک از محصولات به نام نیم ست لیزری به فروش می رسد که در نهایت ظرافت و زیبایی برای علاقه مندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نیم ست شیک مد نظر را می توان با داشتن یک دستبند به صورت ست کامل در نظر گرفت و از آن استفاده کرد. با وجود این که محصول در کنار گوشواره و گردنبند خود یک دستبند نیز دارد دارای وزن زیادی نیست و برای استفاده مشکلی را برای افراد ایجاد نمی سازد.

با توجه به ظرافت موجود در ساخت نیم ست طرح پروانه N8147 تمامی افراد تمایل به استفاده کردن از آن را دارند اما به طور کلی اغلب دختران جوان به سمت داشتن آن جذب می شوند و می توانند گزینه ای منحصر به فرد از اکسسوری را داشته باشند. نیم ست پر فروش با طرح پروانه افراد را مشتاق به خرید می کند که طرحی به روز و شیک است و به خاطر وجود ابعاد کوچک قادر به جذب سنین جوان به خرید می باشد. نیم ست طرح پروانه N8147 تشکیل شده از دو گوشواره استیل رنگ ثابت که با ساختار میخی می باشند و به راحتی بر روی گوش قرار می گیرند.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طرح پروانه N8147

  • سناتور مد