فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی

۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل به شمار می رود که با بالاترین کیفیت طراحی و تولید شده و توسط فروشگاه بدلیجات و اکسسوری سناتورمد به شما معرفی می شود. این نیم ست استیل درخشندگی بالایی داشته و رنگ ظاهری آن با تضاد بالایی نسبت به نگین بزرگ مرکزی انتخاب شده که موجب افزایش زیبایی ظاهری محصول شده است. این گروه از نیم ست ها را در واقع برای ست کردن با لباس های خود نیز یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

توجه به سنگ های قیمتی همواره در زمان خرید و تولید زیوآلات زنانه مورد توجه بوده اما با در نظر گرفتن هزینه بالایی که استفاده از سنگ های قیمتی در بر داشته امروزه از نمونه نگین های اتمی با طرح این سنگ ها استفاده می شودد. نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 در همین راستا طراحی و تولید شده است. این نیم ست نگین دار طراحی ساده و ظریفی داشته و با یک نگین زیبا در کنار بدنه ای درخشان به جذابیت استایل شما کمک خواهد کرد.

ساختار اصلی نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104 در واقع از یک بدنه بیضی شکل تشکیل شده که نگین طرح یاقوت سرخ آن در مرکز آن با ابعادی بزرگ قرار داده شده است. بخش کناری و پشتی این محصول نیز ساختاری طلایی رنگ داشته که این ترکیب رنگ از دلایل اصلی تشابه بالای این نیم ست شیک با نمونه جواهر می شود. بر خلاف ظاهر نسبتا بزرگ این نیم ست ، وزن بدنه محصول بسیار کم بوده و در صورت استفاده مدوام و طولانی مدت نیز مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل با نگین طرح یاقوت N8104

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست لاو طلایی N8148

نیم ست لاو طلایی N8148 طراحی مدرن و حرفه ای دارد و می تواند به عنوان اکسسوری محبوب برای تمامی سنین مورد استفاده قرار گیرد. نیم ست لاو طلایی N8148 را می توان جزو نیم ست هایی برای دختران جوان در نظر گرفت که به دلیل وجود ظرافت بسیار زیاد در ساخت آن می توان محصول را به راحتی مورد استفاده قرار داد و خرید آن را انجام داد. نیم ست شیک برای هدیه دادن نیز در نظر گرفته می شود و می تواند با داشتن یک باکس جذاب و زیبا آماده کادو دادن به عزیزان باشد. در نتیجه مورد پسند تمامی سلیقه ها قرار خواهد گرفت.

نیم ست لاو طلایی N8148

نیم ست لاو طلایی N8148 دارای زنجیر استیل رنگ ثابت نیز بوده است که افراد به وسیله آن می توانند به راحتی اکسسوری مد نظر را استفاده کنند و برای استفاده دیگر نیازی به خرید زنجیری جداگانه نمی باشد. این نیم ست لوکس براقیت و شفافیت بسیار خاصی دارد و در ظاهر درخشندگی منحصر به فردی دارد تا بتواند برای زیبا تر شدن و جذاب تر شدن توسط افراد مورد استفاده قرار گیرد. نیم ست زیبا را می توان با دو عدد گوشواره میخی که به همراه آن است انتخاب کرد که مشابه با طرح پلاک می باشد و نوعی هماهنگی دارد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست لاو طلایی N8148

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل نگین دار N8013 یکی دیگر از جدیدترین انواع نیم ست استیل طلایی بوده که طراحی جالب و متفاوتی داشته و برای استفاده بانوان مخصوصا در سنین میانسالی توصیه می شود. طول عمر بالا این نیم ست استیل در کنار کیفیت بالایی که داشته و همچنین ظاهر زیبای محصول از دلایل اصلی فروش بالایی این بدلیجات جذاب به شمار می رود. شما می توانید با پرداخت هزینه بسیار کمی این نیم ست را خریده و به صورت روزمره و یا حتی در زمان رفتن به مهمانی و مجالس از آن استفاده کنید.

افراد در زمان خرید بدلیجات به دنبال محصولی بوده که در اثر استفاده دچار افت کیفیت نشده و بتوانند از آن محصول تا سال های طولانی با آسودگی خاطر استفاده کنند. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید نیم ست استیل نگین دار N8013 از مرغوب ترین نوع استیل رنگ ثابت استفاده شده است. جنس بدنه این نیم ست طرح طلا مقاوم و باداوم بوده و در اثر استفاده مدوام و طولانی مدت دچار تغییر رنگ و ایجاد حساسیت پوستی در مصرف کننده نخواهد شد.

میزان دوام جنس بدنه نیم ست استیل نگین دار N8013 در حدی بوده که شما می توانید از این نیم ست در زمان رفتن به حمام و یا حتی استخر این محصول را به همراه برده و لذت ببرید. البته برای استفاده مدوام از این نیم ست رنگ ثابت توصیه می کنیم بدنه محصول را از مشتغات الکل نظیر عطر و ادکلن و… دور نگه داشته تا شاهد تغییر رنگ بدنه این نیم ست نبوده و محصول همواره درخشان و باکیفیت باقی بماند. به طوری که کمتر کسی متوجه تفاوت آن با نمونه طلا و یا حتی نقره این مدل نیم ست شود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل نگین دار N8013

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل شکوفه N8017

نیم ست استیل شکوفه N8017 یک محصول با ساختار سه زنجیره است که قطعا جزو خاص ترین نیم ست های موجود در بازار به شمار خواهد رفت. در واقع اگر نگاهی دقیق به ساختار و شکل گیری این محصول بیندازید متوجه این بحث خواهید شد که به چه مقدار این نیم ست زنانه شیک و خاص می باشد. در بازار نیز این دسته از نیم ست های زنانه سه زنجیره به تازگی عرضه شده است و به همین دلیل خیلی از خانم ها این محصولات را شیک و جدید در نظر می گیرند.

با توجه به این مباحث در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت کامل و جامع ویژگی های نیم ست استیل شکوفه N8017 را برای شما شرح دهیم تا با آگاهی از ویژگی های این نیم ست و هم چنین مزایا و معایبی که این محصول داراست بتوانید خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در بخش نخست نیز به بررسی طراحی و شیوه شکل گیری اجزای مختلف این محصول خواهیم پرداخت.

همان طور که در بخش های قبلی به این نکته اشاره کردیم نیم ست استیل شکوفه N8017 دارای ساختاری سه زنجیره می باشد. اگر از زنجیر بالایی این محصول بخواهیم شروع به توضیح دادن در خصوص این محصول کنیم باید در ابتدا عنوان کنیم که در بخش میانی این زنجیر شما می توانید یک عدد باکس مستطیلی کوچک را مشاهده کنید که به زیباترین شکل ممکن در این ناحیه قرار گرفته است.

 

برای خرید اکسسوری و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل شکوفه N8017

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل طرح هیچ کد N 8038 یکی دیگر از شیک ترین نیم ست استیل جدید بوده که به دلیل نوع متفاوت طراحی ظاهری توانسته در میان تمامی سنین به خصوص جوانان به محبوبیت و فروش قابل توجهی دست یابد. این نیم ست استیل شیک برای داشتن یک ظاهر آراسته در بانوان شیکپوش کمک شایانی کرده و با توجه به کیفیت بالایی که داشته می تواند سال های سال برای شما کارایی داشته باشد. توجه داشته باشید دلیل فروش بالای این نیم ست استیل بر مبنای دو آیتم مهم بوده که یکی از آن ها مربوط به قیمت مناسب آن بوده ، به طوری که بتوانید به عنوان هدیه نیز آن را انتخاب کنید.

آیتم مهم بعدی مربوط به طراحی ظاهری نیم ست استیل بوده که از نوع خط نستعلیق استفاده شده که کلمه مفهومی هیچ را به نمایش می گذارد. توجه داشته باشید بدنه اصلی این نیم ست استیل رنگ ثابت کاملا شفاف و درخشان بوده و رنگی طلایی دارد. به همین دلیل بوده که می تواند به تمامی رنگ های پوست زیبایی قابل توجهی نیز ببخشد. جنس بدنه باکیفیت نیم ست استیل طرح هیچ کد N 8038 موجب افزایش درصد رضایتمندی مصرف کنندگان بوده که از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. شما به همراه نیم ست استیل طرح هیچ کد N 8038 یک عدد زنجیر ظریف استیل رنگ ثابت و یک عدد باکس بسته بندی نیز دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر بوده این نیم ست استیل به دلیل منحصر به فرد بودن طراحی ظاهری جهت انتخاب برای هدیه دادن یک گزینه ایده آل به شمار می رود.

 

برای خرید بدلیجات و مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل طرح هیچ کد N 8038

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست ورساچ طلایی N8137

نیم ست ورساچ طلایی N8137 شیک و زیبا می باشد و برای افرادی که به ظرافت و دقت در ساخت محصولات توجه می کنند مناسب است. نیم ست جذاب در فروشگاه اکسسوری موجود می باشد که در این صورت امکان خرید آسان آن وجود دارد. همچنین در تایم کوتاه می توان خرید را انجام داد و از داشتن این محصول بی نظیر بهره مند شد. طرح ساخت نیم ست ورساچ طلایی N8137 نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است و از یک پلاک گرد تشکیل شده است که بر روی آن طرح ورساچ تراشیده شده است. همچنین بر روی این بخش از محصول نگین های رنگی و ریز وجود دارد.

نیم ست ورساچ طلایی N8137

نیم ست ورساچ طلایی N8137 را می توان با داشتن رنگ ثابت خریداری نمود. رنگ ثابت نشان می دهد که این نیم ست خاص جزو اکسسوری هایی با طول عمر بالا می باشد و می تواند بهترین و خاص ترین زیور آلاتی باشد که امروزه مورد استفاده علاقه مندان قرار خواهد گرفت. با این وجود است که تعداد زیادی از افراد تمایل به خرید این نیم ست بی نظیر پیدا کرده اند و آن را برای استفاده در طولانی مدت انتخاب و خریداری می کنند. نیم ست رنگ ثابت دارای کیفیت بسیار بالایی است که برگرفته از مواد اولیه تشکیل دهنده آن می باشد. بنابراین با تکیه بر این موارد می توان آن را خریداری نمود.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست ورساچ طلایی N8137

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست طرح طلا نگین دار N8079 با توجه به ساختار فوق العاده ای که دارد باعث شده تا به بهترین شکل ممکن در مدت زمان بسیار کوتاه به یک نیم ست شیک ، پر فروش و جذاب تبدیل شود. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که این محصول هم از نظر ساختاری و هم از نظر کارایی توانسته به بهترین شکل ممکن به یک اکسسوری خاص در مدت زمان کوتاه تبدیل شود. در همین راستا شاید قبل از خرید بهتر است آگاهی کاملی از این محصول را در اختیار داشته باشید پس تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

قطعا یکی از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا افراد و خصوصا خانم ها یک نیم ست زیبا را خریداری کنند بحث ظاهر و ساختار آن محصول است که در خرید بسیار اثرگذار خواهد بود. در همین راستا نیم ست طرح طلا نگین دار N8079 توانسته در مدت زمان کوتاهی با توجه به طراحی دیدنی و جذابی که دارد به یک محصول ایده آل برای خرید تبدیل شود. مهم ترین دلیل این مسئله هم بحث ظاهری این نیم ست است که با توجه به ساختار خاصی که دارد بسیار محبوب گردیده است.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طرح طلا نگین دار N8079

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 یکی دیگر از جدید ترین انواع نیم ست نگین دار بوده که در نهایت زیبایی و ظرافت طراحی شده و طول عمر بالایی دارد. این نیم ست استیل وزنی کم داشته و رنگ ثابت و از سوی دیگر از یک قیمت مناسب برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده در زمانی کوتاه توانسته به فروش قابل توجهی دست یاید. این نیم ست استیل را می توانید به عنوان هدیه برای عزیزانتان در مناسب های مختلف از جمله تولد ، سال نو ، ولنتاین و… انتخاب کرده تا آن ها همواره یاد شما را زنده نگه دارند.

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 در واقع یک مجموعه کامل از بدلیجات و زیورآلات زنانه بوده که نیاز شما را از خرید مجزا برای داشتن یک ظاهری آراسته به طور کامل برطرف خواهد کرد. زیرا این نیم ست استیل شیک شامل یک جفت گوشواره میخی و زیبا و یک پلاک استیل بوده که می تواند پوشش شما را متفاوت کرده و شما می توانید از آن ها به صورت روزمره و یا در زمانر فتن به مهمانی و مجالس استفاده کرده و لذت ببرید.

وزن بدنه نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061 تنها 7 گرم بوده که موجب می شود این محصول را در گروه نیم ست استیل سبک قرار داده و شما به راحتی از آن استفاده کنید. زیرا این وزن کم بدنه نیم ست موجب ایجاد خستگی در بخش گوش و گردن شما نشده و آسیبی برایتان ایجاد نخواهد کرد. به همین این نیم ست استیل یک عدد زنجیر استیل رنگ ثابت نیز وجود داشته تا بتوانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. ابعاد این زنجیر استیل متناسب با سایز بدنه این نیم ست انتخاب شده تا مشکلی ایجاد نگردد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست استیل نگین دار سناتورمد N8061

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست طلایی خاص N8101

نیم ست طلایی خاص N8101 به جهت داشتن محصولی مشابه با طلا ساخته شده است که با رنگ بدنه طلایی نیز تشابه بیش تری نسبت به محصولات دیگر پیدا کرده است و با استفاده از آن می توان بهترین شرایط را تجربه کرد. داشتن نیم ست طلایی خاص N8101 به افراد لذت حضور در مجالس و میهمانی ها را می دهد و آن ها را مشتاق به استفاده از بدلیجات می سازد. فروشگاه اکسسوری در زمینه فروش بدلیجات مرغوب فعالیت دارد که افراد با مراجعه به محل های گوناگون می توانند محصول دلخواه خود را انتخاب کنند.

با این وجود می توان به طراحی ساده نیم ست طلایی خاص N8101 اشاره کرد که تنها به دلیل داشتن ساختاری متمایز می تواند سبب جذب مخاطب شود. طرح ارائه شده در این نیم ست طلایی خاص N8101 به صورت LV می باشد و در واقع پلاک موجود در آن نیز از دو بخش اصلی تشکیل شده است. که این دو حرف در کنار هم قرار کرفته اند. علاوه بر این موارد به دلیل سادگی طراحی محصول دختران جوان از آن به عنوان یک محصول اسپرت یاد کرده اند که خرید آن را انجام می دهند و می توانند بهترین گزینه در گروه اکسسوری های اسپرت باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست طلایی خاص N8101

  • سناتور مد
  • ۰
  • ۰

نیم ست نگین دار اصل N8134

نیم ست نگین دار اصل N8134 بهترین نوع زیورآلات بدل می باشد که در فروشگاه اکسسوری به فروش می رسد. این محصول را می توان با داشتن قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خریداری نمود. داشتن گوشواره های ضد حساسبت و رنگ ثابت که با ساختار گیره ای استفاده می شود به علاقه مندان کمک می کند تا نیم ست با کیفیت را خریداری کنند و برترین و منحصر به فرد ترین اکسسوری را داشته باشند. به علاوه این که علاقه مندان به داشتن این محصول می توانند آن را در طول عمر بالا استفاده نمایند.

داشتن اکسسوری مانند نیم ست نگین دار اصل N8134 قادر خواهد بود که محصولی مشابه با طلا را به افراد ارائه دهد که در ظاهر نیز شفافیت و زیبایی زیادی دارد و می تواند یکی زا خاص ترین و منحصر به فرد ترین نیم ست با دوام باشد. رنگ این محصول نقره ای است که بر روی آن نگین های سفید و آبی کار شده است. به این صورت دارای جذابیت دو چندان می شود و می تواند برای افرادی که محصولی را به سختی انتخاب می کنند تاثیر بگذارد. نگین ها در این محصول به صورت اتمی می باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

نیم ست نگین دار اصل N8134

  • سناتور مد