فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

نیم ست استیل سفید

نیم ست استیل سفید یکی دیگر از محصولاتی می باشد که امروزه علاقه مندان زیادی به سوی آن کشیده شده است و سبب ایجاد طرفدارن بسیار در هر رده سنی شده است و می تواند مورد استفاده تمامی آن ها قرار گیرد. علاوه بر آن این نیم ست در ساختار گوناگونی وجود دارد که همگی ساخته شده توسط طراحان مجرب می باشد و بر این اساس می توان مدل های متنوعی را نیز مشاهده کرد و برای انتخاب موارد بسیار زیادی را در دسترس داشت.

بدلیجات استیل در رنگ سفید به مانند مدل های طلا سفید می باشد و مشابه با آن ها برای علاقه مندان به این رنگ از زیورآلات ساخته شده است و بر اساس رنگ پوست افراد تعیین می شود و می تواند در لباس های مختلف در سبک های گوناگون نیز استفاده شود.

نیم ست استیل چشم نظر سفید کد N 8037

وزن کم نیم ست استیل سفید

یکی از مهم ترین بخش هایی که در نیم ست استیل ایجاد شده است که مورد اهمیت تولید کنندگان و نیز مصرف کنندگان است این می باشد که وزن تولیدی این نوع بدلیجات سبک می باشد و وزن ناچیزی دارند و می توانند برای استفاده کننده به راحت ترین شکل به کار برود و با این ویژگی به زیبایی و با انعطاف بیش تر بر روی گردن و گوش افراد نمایان باشد. همچنین وزن سبک محصول باعث می شود تا فلز کم تری به کار برود و در این نیم ست ظرافت بیش تری نیز ایجاد شود تا شباهت آن به اکسسوری های اصل و طلا بیش تر شود.

جهت مشاهده ادامه مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://senatormode.com/blog/%d9%86%db%8c%d9%85-%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%db%8c%d9%84-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی