فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

فروشگاه اینترنتی سناتور مد

فروشگاه اینترنتی بدلیجات ، اکسسوری و زیورآلات سناتور مد

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای

گوشواره حلقه ای یکی دیگر از نمونه های معروف گوشواره می باشد که به صورت خاصی طراحی شده است و بر روی نرمه گوش زیبایی به سزایی ایجاد می کند و زینت بخش ظاهر افراد می گردد. این گوشواره ساختاری منحصر به فرد داشته که برای تمامی گروه های سنی مناسب است و از نوزادی تا بزرگسالی را تحت پوشش قرار می دهد.

اگر به دنبال گوشواره ای با استفاده آسان هستید ما به شما گوشواره را پیشنهاد می کنیم که می تواند به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد و به دفعات قابلیت استفاده دارد و می توان به راحتی در زمان های لازم استفاده شود و یا در محلی نگه دار شود. گوشواره گونه های متفاوتی از اکسسوری های خاص هستند که در انواع مختلف با جنس های گوناگون ساخته می شوند و می توان بر حسب علاقه و یا بر حسب نیاز خود نمونه ای را انتخاب کرده و از آن استفاده کرد.

در نمونه های اصل و طلای گوشواره در وزن های مختلف می توان بهترین نوع را برای خود و یا برحسب کادو انتخاب کرد و بر اساس بودجه شما تعیین می شود و همچنین به ضخامت مختلف می باشد تا تمامی سلیقه ها را پشتیبانی نماید

گوشواره حلقه ای و نوع ساختار آن

به نوعی از بدلیجات به روز گوشواره حلقه ای گفته می شود که دارای بخشی خمیده و لوله مانند به صورت گرد است و دو سر این گردی به هم متصل هستند و این اتصال توسط قفلی در محل ایجاد می شود. برای استفاده از گوشواره می توان آن را از بخش قفل جدا کرده و در سوراخ گوش قرار دهید و سپس با اتصال بخش دیگر گردی گوشواره  به هم از محصول استفاده لازم را ببرید.



ادامه مطالب در لینک زیر:

گوشواره حلقه ای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی